logo.png
                 
pl
pl
 
grafika
Weryfikacja projektów

Trwa weryfikacja projektów zgłoszonych w 5. edycji budżetu partycypacyjnego, do której trafiło 206 projektów. Prowadzona była dwustopniowo; najpierw projekty sprawdzali urzędnicy m.in. pod kątem możliwości realizacji w jeden rok, szacowali koszty i zgodność projektu z prawem, kompetencjami dzielnicy oraz z planami miejscowymi. Następnie projekty trafiły do dzielnicowego Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego, którego członkowie analizowali wynik weryfikacji urzędniczej. 18 projektów ich decyzją zostało skierowane do ponownej weryfikacji.

Weryfikacja urzędnicza i dzielnicowego Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego zakończyła ze 145 projektami pozytywnymi i 43 negatywnymi, a 18 projektów zostało wycofanych przez projektodawców.

Listę projektów zweryfikowanych pozytywnie znajdziecie TUTAJ.

Listę projektów zweryfikowanych negatywnie znajdziecie TUTAJ.

Odwołania

Do 12 maja projektodawcy mają ostatnią szansę na odwołanie od wyniku weryfikacji. Wystarczy przesłać do koordynatora ds. budżetu partycypacyjnego umotywowany wniosek zaadresowany na Burmistrza Dzielnicy Białołęka. Ten skieruje wniosek pod obrady dzielnicowego zespołu ds. budżetu partycypacyjnego. Jeżeli członkowie Zespołu uznają zasadność odwołania, wówczas projekt kierowany jest do ponownej weryfikacji, która musi się zakończyć najpóźniej 25 maja. Wówczas poznamy ostateczną listę projektów zakwalifikowanych do głosowania.

Zachęcamy do śledzenia profilu facebook’owego Budżet Partycypacyjny Białołęka.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Urząd Dzielnicy Białołęka, m.st. Warszawy
03-122 Warszawa, ul.Modlińska 197
Telefon: 22 44 38 400
Stronę odwiedziło osób:
14847825
bo_logo_baner.png
ban-konsultacje.jpg
inicjatywa baner wysuwany1.jpg
ban-mapa.jpg
ban-kontakt.jpg
ban-19115.jpg
ban-bip.jpg
ban-facebook.jpg
ban-youtube.jpg
ban-instagram.jpg