logo.png
                 
pl
pl
 
Ważne terminy - harmonogram Budżetu Partycypacyjnego
Etap realizacji budżetu partycypacyjnego w dzielnicach (od 20 stycznia do 15 lipca 2014 roku)
  • 20 stycznia 2014 r. dzielnice ogłaszają rozpoczęcie budżetu partycypacyjnego i podają do wiadomości szczegółowy harmonogram dalszych działań wypracowany przez Zespół ds. BP i skonsultowany z mieszkańcami
  • od 20 stycznia do 9 marca 2014 r. zgłaszanie projektów przez mieszkańców (możliwość poprawienia projektu i uzupełnienia braków jeżeli zostanie zgłoszony do 16 lutego)
  • od 16 lutego do 4 maja 2014 r. weryfikacja formalna zgłoszonych projektów przez urzędy dzielnic
  • od 5 do 11 maja 2014 r. przekazanie listy projektów do Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego i weryfikacja listy projektów przez Zespół
  • od 11 do 25 maja 2014 r. wybór projektów pod głosowanie przez projektodawców (preselekcja)
  • od 25 maja do 15 czerwca 2014 r. dyskusje na temat złożonych projektów po preselekcji
  • od 20 do 30 czerwca 2014 r. głosowanie na projekty
  • od 1 do 15 lipca 2014 r. podsumowanie wyników głosowania
  • 15 lipca 2014 r. ogłoszenie wyników głosowania
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Urząd Dzielnicy Białołęka, m.st. Warszawy
03-122 Warszawa, ul.Modlińska 197
Telefon: 22 44 38 400
Stronę odwiedziło osób:
14864070
bo_logo_baner.png
ban-konsultacje.jpg
inicjatywa baner wysuwany1.jpg
ban-mapa.jpg
ban-kontakt.jpg
ban-19115.jpg
ban-bip.jpg
ban-facebook.jpg
ban-youtube.jpg
ban-instagram.jpg