logo.png
                 
pl
pl
 
Startuje 7. edycja budżetu obywatelskiego!
Opublikowano: 03.12.2019
grafika

Już po raz siódmy warszawiacy i warszawianki zdecydują, na co przeznaczyć część budżetu miasta. Na realizację pomysłów mieszkańców w 2021 r. jest ponad 83 mln zł, z czego na Białołęce 3,9 mln zł.

W poprzedniej edycji, wśród pomysłów wybranych do realizacji dominowały projekty związane ze środowiskiem.  A jak będzie w tym roku? Czekamy z nieceierpliwością na pomysły mieszkańców.

Nowa edycja to powrót do "starego" harmonogramu, czyli zgłaszanie pomysłów grudzień/styczeń, a głosowanie w czerwcu.

W szczegółach wygląda to tak:

  • Zgłaszanie projektów: od 3 grudnia 2019 r. do 21 stycznia 2020 r.
  • Ocena zgłoszonych projektów: od 22 stycznia do 6 maja 2020 r.
  • Składanie odwołań od oceny negatywnej: od 7 do 13 maja 2020 r.
  • Rozpatrywanie odwołań: od 7 do 29 maja 2019 r.
  • Głosowanie na projekty: od 15 do 30 czerwca 2020 r.
  • Ogłoszenie wyników: 16 lipca 2020 r.

Zasady oraz kwoty są takie same, jak w poprzedniej edycji. Nadal można zgłaszać pomysły na poziomie dzielnicowym i ogólnomiejskim.

Więcej informacji na temat zasad oraz druki formularzy znajdziecie pod adresem http://www.bialoleka.waw.pl/strona-1103-zglaszanie_projektow.html .

Jak zgłosić projekt?
Projekt można zgłosić na dwa sposoby:

  • przez internet – na stronie app.twojbudzet.um.warszawa.pl lub
  • w formie papierowej. Wypełniony formularz należy złożyć osobiście lub przesłać na adres urzędu dzielnicy z dopiskiem „Budżet obywatelski”. Propozycję dotyczącą poziomu ogólnomiejskiego można przesłać także na adres Centrum Komunikacji Społecznej.

Tradycyjnie mieszkańcom zaproponujemy pomoc w postaci:

Spotkania otwarcia3 grudnia o godz. 18.00, w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, podczas którego mieszkańcy poznają zasady i harmonogram nowej edycji budżetu obywatelskiego, a także plany inwestycyjne dzielnicy na najbliższe lata. 

Dyżur konsultacyjny pracowników urzędu (8 stycznia 2020 roku w godz. 17:00 – 20:00) i maraton pisania projektów (11 stycznia 2020 roku w godz. 11:00 – 16:00), obydwa spotkania w Urzędzie DZielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197 - będzie można uzyskać pomoc w wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, dopracowaniu pomysłu czy oszacowaniu kosztów jego realizacji.

Dyżur telefoniczno-mailowy od poniedziałku do piątku w terminie 3 grudnia 2019 – 21 stycznia 2020 w godz. 08:00 – 16:00 pełniony przez koordynatorów ds. budżetu obywatelskiego w Dzielnicy Białołęka:

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-Pt: 08:00 - 16:00
Dyżur stanowisk obsługi mieszkańców:
Pon: 16:00 - 18:00
Dyżur działalności gospodarczej:
Pon: 16:00 - 18:00
(ul. Marywilska 44, I piętro)
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia:
Pon- Czw: 08:00 - 16:00
(ul. Milenijna 2a)
Urząd Dzielnicy Białołęka, m.st. Warszawy
03-122 Warszawa, ul.Modlińska 197
Telefon: 22 44 38 400
Stronę odwiedziło osób:
15019195
bo_logo_baner.png
ban-konsultacje.jpg
inicjatywa baner wysuwany1.jpg
ban-mapa.jpg
ban-kontakt.jpg
ban-19115.jpg
ban-bip.jpg
ban-facebook.jpg
ban-youtube.jpg
ban-instagram.jpg