logo.png
                 
pl
pl
 
A może by tak zgłosić pomysł do budżetu partycypacyjnego?
Opublikowano: 13.12.2017
grafika

Od 1 grudnia można zgłaszać projekty do budżetu partycypacyjnego. W obecnej, 5. edycji do wydania są 4 mln złotych. Realizacja projektów, po ich zweryfikowaniu i przegłosowaniu nastąpi w 2019 roku.

Tradycyjnie zgłaszając projekt, trzeba podać dokładną lokalizację, określić obszar lokalny, opisać jego istotę, zasady, sposób realizacji, oszacować koszty wykonania i eksploatacji, a na koniec zebrać poparcie 30 mieszkańców Warszawy, w tym 15 z okolicy, w której zlokalizowany jest projekt.

Należy pamiętać, aby projekt dotyczył zadań realizowanych przez Dzielnicę, mógł być wykonany w 1 rok budżetowy, mieścił się w limicie kwotowym określonym w danym obszarze lokalnym i spełniał kryterium ogólnodostępności.

Projekty mogą składać tylko mieszkańcy Warszawy (nie trzeba być zameldowanym, wystarczy tu mieszkać) i muszą być zlokalizowane na terenie Warszawy. 

Projektów nie mogą składać firmy, organizacje, ponieważ budżet partycypacyjny skierowany jest do mieszkańców. 

Swoje pomysły mogą zgłaszać osoby niepełnoletnie pod warunkiem, że rodzice wyrażą zgodę oraz cudzoziemcy (jeśli nie posiadają numeru PESEL, wówczas muszą wypełnić oświadczenie).

Wszystkie szczegółowe informacje (granice i nazwy obszarów, limity kwotowe, definicja ogólnodostępności, zadania dzielnicy, formularze, regulamin budżetu partycypacyjnego, zasady zgłaszania projektów) dostępne są pod linkiem http://www.bialoleka.waw.pl/strona-973-zglaszanie_projektow_zasady_bp_2019.html .

Można też skorzystać z wiedzy urzędników Dzielnicy Białołęka podczas:

1) dyżuru konsultacyjnego - 9 stycznia (wtorek), w godz. 17:00 – 19:30 organizowanego dla mieszkańców, którzy chcą zgłosić projekt związany z budową drogi, chodnika, ścieżki rowerowej, parku, placu zabaw, nasadzeniem roślinności, sprzątaniem, itd.

2) maratonu pisania projektów - 13 stycznia (sobota), w godz. 11:00 – 15:00 –  organizowanego dla mieszkańców, którzy chcą zgłosić projekt związany z budową drogi, chodnika, ścieżki rowerowej, parku, placu zabaw, nasadzeniem roślinności, sprzątaniem, organizacją wydarzenia kulturalnego, sportowego, akcji społecznej, zajęć edukacyjnych, itd.
 
Zarówno dyżur jak i maraton odbędą się w Urzędzie Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197.
 
Ostatnim dniem na złożenie projektu do 5. edycji budżetu partycypacyjnego jest 22 stycznia 2018 roku:
1) do godz. 18:00 - w Urzędzie Dzielnicy,
2) do godz. 23:59 - przez internet.
 
Wszelkich informacji udzielają koordynatorki budzetu partycypacyjnego na Białołęce - Anna Rurka, tel. 22 44 38 335, e-mail: oraz Joanna Pernal-Stasińska, tel. 22 44 38 333, e-mail: .
 
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-pt: 08:00 - 16:00
Dyżur stanowisk obsługi mieszkańców:
Pon: 16:00 - 18:00
Dyżur działalności gospodarczej:
Pon: 16:00 - 18:00
(ul. Marywilska 44, I piętro)
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia:
Pon- Czw: 08:00 - 16:00
(ul. Milenijna 2a)
Urząd Dzielnicy Białołęka, m.st. Warszawy
03-122 Warszawa, ul.Modlińska 197
Telefon: 22 44 38 400
Stronę odwiedziło osób:
9958663
logo_BP_baner_lewy.jpg
ban-konsultacje.jpg
inicjatywa baner wysuwany1.jpg
ban-mapa.jpg
ban-kontakt.jpg
ban-19115.jpg
ban-bip.jpg
ban-facebook.jpg
ban-youtube.jpg
ban-instagram.jpg